Het begin

28 januari 2020

Hallo beste mensen!

Wij gaan voor onze stage 3 maanden naar Suriname. Wij gaan op deze site onze reis verwerken in een blog. We zullen onze verhalen, foto's en nieuwe ervaringen met jullie delen.

Wij hopen dat jullie het leuk vinden om ons te volgen en als er tips zijn laat het vooral weten!

Groetjes Luuk en Willemijn.

1. Marion Bungener:
    29 januari 2020
    Heel veel succes samen en geniet ervan!
    Groetjes Marion (moeder van Jade Remie)
  2. Manon Reinders:
    29 januari 2020
    Lieverds, nog 2 dagen en dan gaan jullie echt, ik hoop dat jullie zó enorm gaan genieten, gaan leren, mooie ervaringen opdoen, maar man, wat zal ik jullie missen!!
    Kus mama
  3. Baas Reinders:
    29 januari 2020
    Skôn tripje met veel leuke leermomenten en kei veull plezier van Papske / Baas R
  4. Sjoerd:
    29 januari 2020
    Heel veel plezier, en geniet!!!
  5. Jacqueline:
    29 januari 2020
    Heel veel plezier, mooie ervaringen en succes!! Groet jacqueline (tante)
  6. Oma.:
    Hai lief prulleke,
    Ik ben zo blij voor jou/jullie met dit geweldige avontuur.
    Naast werken heb je maar EEN verplichting en dat is GENIETEN en prachtige herinneringen maken. Duizend knuffels.
  7. Antje:
    29 januari 2020
    Heel veel pleziers en heb een heerlijke tijd.
  8. Elles De Jong:
    Lieve Luuk en Willemijn ,
    Jullie gaan een mooi avontuur samen beleven!!
    Heel veel succes en plezier met jullie stage!!
    Geniet , en beleef mooie momenten in deze maanden samen. We zijn benieuwd naar jullie avontuur!!!😘
  9. Marieke Schlichting:
    30 januari 2020
    Lieverds, wat leuk dat ik jullie zo kan volgen
    Hoop dat jullie n toptijd gaan beleven ik lees en zie e hoor 't allemaal graag.
    Zie jullie weer als t hier ook weer een beetje behoorlijk weer is 😳.

Liefs Marieke 😘 😘 😘
  10. Albert en Anita:
    30 januari 2020
    Willemijn en Luuk geniet van dit mooie avontuur we volgen jullie lieve groet van Albert en Anita
  11. Jolanda, Jort,Fenne:
    Hey Luuk en Willemijn,
    Heel veel plezier en geniet van al dat moois en succes met jullie stage!!
    We zijn heel benieuwd naar jullie avonturen.
    Dikke zoen van ons😘🌴🌞
    Jort, Fenne en Jo
  12. Karin kouters:
    31 januari 2020
    Vandaag is het zover, op naar waar jullie zolang naar hebben uitgekeken en de laatste tijd zo druk mee zijn geweest. Heel spannend allemaal natuurlijk maar niet alleen voor jullie. Ga veel leren maar vooral veel genieten! Tijdsverschil is geen reden als jullie me nodig hebben want wat zal ik jullie missen! Heel veel succes en plezier! Dikke kus mama ❤
  13. Lianne Koens:
    31 januari 2020
    Hoi, wat een mooi avontuur gaan jullie tegemoet. Succes met de stage, en veel geniet plezier toegewenst. Ik kom zeker af en toe lezen welke mooie dingen jullie beleven.
  14. Sylvia Springer:
    Luuk en Willemijn,

Heel veel succes wat gaaf, geniet lekker samen en probeer veel van het land te zien!
    Succes!

Rolf en Sylvia
  15. Dennis Tak:
    Hoi Luuk en Willemijn;

Heel veel plezier! Geniet ervan samen!
    Fijne reis en ik ben benieuwd naar jullie avonturen!

Groetjes Dennis
  16. Winny:
    Luuk en Willemijn,
    Heel veel plezier in Suriname! Goeie reis en maak herinneringen!!
    Groetjes Winny
  17. Job:
    Luukkie en Willie,

Heel veel succes en plezier in Suriname!!
  18. Marjolein:
    Hey Luuk en Willemijn,
    Ik hoop voor jullie dat het een mooie reis wordt en dat jullie veel ervaring gaan opdoen. Geniet ervan!
    Groetjes Corné en Marjolein, Enrique en Ricky
  19. Laurien Mies:
    31 januari 2020
    Heel veel plezier en geniet ze samen ,ga jullie volgen gr
  20. Marianne Wezenbeek:
    31 januari 2020
    Veel succes en plezier Luuk en Willemijn in Suriname. Gorde reis en ik volg jullie ervaringen.
  21. Liliane vdheijden:
    31 januari 2020
    Wat gaaf veel succes we horen het wel hoe het daar gaat
  22. Dian:
    31 januari 2020
    Lieve, lieve Luuk en Willemijn, daar gaan jullie dan vandaag. Eindelijk! Zo lang naar uit gekeken. Ga heerlijk genieten samen, ga veel leren maar ga vooral hele mooie herinneringen maken. Want misschien is het wel once in a lifetime! We gaan jullie missen maar voor jullie gaat de tijd voorbij vliegen, zeker weten. Dus genieten, genieten en nog eens genieten!!!
    Dikke knuffel en kus van ome Albert en tante Dian ❤❤💋💋
  23. Loes en Rob Caspanni:
    31 januari 2020
    Willemijn en Luuk heel veel succes en geniet ze.
  24. Jurgen en Judith:
    Hoi Luuk en Willemijn.
    Zo gaaf om dit te doen!
    Geniet van dit mooie avontuur.

Weet niet hoe je dag zegt in het Braziliaans! Maar houdoe
  25. Jurgen en Judith:
    Herstel: Surinaams!!
  26. Rob Rijshouwer:
    31 januari 2020
    Veel succes en plezier en goede reis
  27. Opa & oma Kouters:
    31 januari 2020
    Luuk en Willemijn eindelijk is het 31 januari waar jullie zo lang naar uitgekeken hebben, ben jou vanmorgen uit weesten zwaaien met een laatste knuffel en een klop op mijn schouder van 'komt goed oma!!!'
    wij wensen jullie een hele mooie reis, veel ervaring op doen en zeker genieten. we zullen jullie verschrikkelijk missen! 😘😘
    laat maar weten op deze blog hoe het allemaal gaat we zullen jullie volgen.
    groetjes opa & oma
  28. Dimitri en Chantal:
    31 januari 2020
    Hey Luuk en Willemijn! Wat een avontuur gaan jullie samen beleven. Veel succes met jullie stage, maar bovenal mooie herinneringen maken, genieten en leuke dingen doen.
    Houdoe, Dimitri en Chantal
  29. Guus & Bianca:
    Luuk & Willemijn,
    We wensen jullie een onwijs leuke tijd samen in Suriname !!! Wat een belevenis en spannend avontuur gaan jullie tegemoet. Geniet van deze bijzondere ervaring en we zullen jullie volgen via jullie reisblog. Tot over 3 maanden !
    Ome Guus, tante Bianca , Lieke, Guusje & Marlou
  30. André Loos:
    Veel plezier in suriname
  31. Tim en Nienke:
    1 februari 2020
    Ewaaaaaaa matsko,

Jullie zijn geland en wij wensen jullie veel plezier toe!!! Wordt een top avontuur dus geniet vooral.
    Zullen op jullie wachten hier en aan jullie denken😏

Groetjes Tim en Nienke