Aankomst in Suriname

1 februari 2020 - Paramaribo, Suriname

Daar zijn we dan! Suriname! Wat is het warm, niet normaal man. Na 9:30 uur vliegen + vertraging van 30 minuten zijn we er dan eindelijk om 21:30.(Surinaamse tijd/ 01:30 Nederlandse tijd)

We werden opgehaald door de taxi van onze huisbaas. Met een busje met 2 kapotte ramen, een stuur die rechts zat en geen gordels reden we naar Paramaribo. Wat een rit zeg. Gelachen, rond gekeken en vragen gesteld. In het huisje wacht de huisbaas ons op. Na de uitleg en de sleutel overhandiging: Douche, koffer uit pakken, airco aan zetten, klamboe ophangen, poort en deur op slot en slapen maar. Het gevoel van 04:00 in de nacht, maar op de klok 00:00.

Ergens ook wel weer mooi he. In de ochtend word je wakker in je eigen bed en in de nacht lig je in een bed in Zuid-Amerika. Achja we zien morgen wel weer!

Houdoe ey!!

1. Hilda Filius:
    2 februari 2020
    Wat leuk dat ik jullie zo kan volgen. Veel plezier samen in Suriname.
  2. Marijke de Groen:
    2 februari 2020
    Willemijn en Luuk, veel succes en plezier. Maak er een mooie stage van!💪
  3. Albert en Anita:
    Leuk om jullie zo volgen Willemijn en Luuk SUPER
  4. Dian:
    Leuke foto's 😀👍🏻
  5. Ineke:
    Hoi Luuk en Willemijn,
    Gaaf zeg 3maanden stage in Suriname. Zeg genieten daar en heel veel zien in je vrije tijd.
    Groetjes Ineke van de watering
  6. Pauline Koene:
    Hoi Willemijn en Luuk,
    Prachtig. Wat leuk, jullie eerste verhaal.
    Veel succes!
  7. Wim Boerenkamp:
    3 februari 2020
    Wat een mooie start. Veel plezier in het warme Suriname.
  8. Ingrid Brans:
    3 februari 2020
    Wat zou ik graag even langs willen komen. Veel plezier daar en ben heel benieuwd naar jullie verhalen.....Kan niet wachten.
  9. Pauline Koene:
    5 februari 2020
    ps: mw Brans en ik komen toch maar op stagebezoek. Oke?